15 Mart 2012 Perşembe

✿ Bebek Odalari icin Duvar Susu ✿

Gunesli bir gune basladi bugun buralar cok sukur, bahar geldi artik diyorum insallah...
Gunesli bir gunun sabahinda uyanmak insana enerji veriyor,yilin buyuk bir kismini gri bulutlarla gecirdigimiz icin bizlere ilac gibi geliyor : )

Bugun sizlerle Ecrin Dila'nin odasina(yatak odamiza)yaptigim kucuk suslemeyi gostermek istedim.Hasirdan yapilmis ev dekorasyon urunlerini cok seviyorum.Hele birde beyazsa degmeyin keyfime,beyaz hasirli urunler country yada vintage havasi veriyor girdigi her eve...
Ve su guzel parti pom pomlari yokmu cok sirin seyler dilerseniz bebeklerinizin,cocuklarinizin dogum gununde susleme olarakta kullanabilirsiniz...
Bu sirin pom pomlari genellikle bati ulkerinin hobi- dekorasyon bloglarinda cok goruyordum.
Martha Stewart'in sayfasindada gorunce evdeki pecete turunde ama birazdaha kalin ve dayanikli olan tissue paper'imi degerlendirmek istedim...
Basit ama cokda sirin bir duvar susumuz oldu,bu kucucuk seye baktikca bile icim aciliyor,Ecrin'de cok seviyor ona bakarak uyuyor diyebilirim : )
  Bu sirin seylerin yapilisi ise burada


 Herkese sirin ve seker tadinda bir gun dileriz...

Have a Sweet Day




11 yorum:

  1. eline sağlık çok güzel olmuş annesi, ufacık şeylerle ne büyük farklar ortaya çıkıyor valla

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkur ederim gece,her sozunde haklisin,ufacik seyler bazen etrafina buyuk huzur ve umut veriyor...

    sevgiyle kal....

    YanıtlaSil
  3. ellerinizesağlık çok güzel olmuş bloger annelerden geldim bende beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ziyaretiniz ve yorumunuz icin tesekkurler, iade-i ziyaretinize gelecegim...
      sevgiyle...

      Sil
  4. Ellerine sağlık canım , çokkk beğendim ,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler betuscugum...

      sevgilerimle Allaha emanet ol.

      Sil
  5. cok guzel olmuslar ellerine saglik. (nuriye)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuriye bu ne guzel surpriz canim cok sevindim inan yine ara verdik degilmi bayadir haberlesemedik,bir yogunluktur gidiyor...en kisa zamanda yazisalim optum...

      Sil
  6. Blogger annelerde isminizi gördüm. Çok hoş bir bloğunuz var. Bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederim Guner,senin blogun ve miniklerinde harika Allah bagislasin canim...

      Sil
  7. blogger anneler birbirini izliyor, ben seni izlemeye aldım, bende seni bloguma beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil

Gonlumun sakinleri hosgeldiniz....
Guzel gonlunuzden gelen ve yapilan her bir yorum benim icin cok kiymetlidir.
Dua ve sevgilerimle....